شمال ما: با تشکیل مجمع انتخابات ریاست هیات ووشو گیلان، فرشید رشیدی به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

 

به گزارش خبرگزاری ایرنا، در جریان این انتخابات که روز یکشنبه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد، رشیدی‌ سابق تنها کاندیدای احراز این پست هر ۲۳ رای ماخوذه را کسب و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ووشو گیلان انتحاب شد.

همچنین زهرا رحمانی به عنوان نایب رئیس، مهراد شیرازی، عباس احمدزاده و محمد معاف به عنوان اعضای هیات رئیسه و احمد مسگرهروی به عنوان خزانه‌دار هیات ووشو گیلان انتخاب شدند، ضمن اینه مجتبی نوری به عنوان بازرس اداره ورزش گیلان در این هیات منصوب شد.

انتظار افزایش ملی پوشان گیلانی را در تیم‌های ملی ووشو داریم

همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در جریان انتخابات هیات ووشو این استان اظهار کرد: انتظار داریم که تعداد ملی پوشان گیلانی در تیم‌های ملی ووشو افزایش یابد و بتوانیم در تمامی رده‌های سنی ملی پوش داشته باشیم.

جهانبخش آرمان افزود: با توجه به انتخاب رئیس جدید هیات ووشو و همچنین حضور افراد بسیار توانمند در هیات رئیسه انتظار است که شاهد تحول در این رشته در استان گیلان باشیم و اقدامات ارزنده‌ای در این رشته انجام شود.

وی ادامه داد: یک رئیس هیات ورزشی باید بتواند از همه ظرفیت‌های موجود در استان خود بهره ببرد تا شاهد پیشرفت رشته ورزشی خود باشد و به اهداف مدنظر دست یابد که چنین انتظاری را هم از هیات ووشو داریم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: پویایی و شکوفایی یک هیات با انجام منظم لیگ و مسابقات مختلف، برگزاری کلاس های دانش افزایی در بخش های مربیگری و داوری ایجاد می شود که خروجی این برنامه‌ها قهرمانانی هستند که پرچم پرافتخار ایران را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در می آورند.

آرمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته با کسب ۲۸۶ مدال رتبه سوم کشور را کسب کردیم، استعداد و پتانسیل مناسبی در گیلان وجود دارد و امیدواریم که ورزشکاران ووشو استان گیلان نیز بدرخشند و مدال‌های ارزشمندی را کسب کنند.

در انتخابات ریاست هیات ووشو استان گیلان، مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو و اعضای مجمع عمومی هیات ووشو این استان نیز حضور داشتند.


کانال تلگرام شمال ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *